Week van 30 maart 2020 (zeker lezen & beantwoorden aub).

Beste ouders,

Ondertussen zitten we aan week 3: ik vermoed dat de meeste leerlingen de taken in hun werkschriften al hebben afgewerkt:

- werkboek rekenen
- werkboek spelling
- werkboek taal

Ik start pas NA de paasvakantie met een nieuwe planning (indien de maatregelingen verlengd worden).
Hierbij mail/bezorg ik jullie alle nodige materialen (& uitleg).



Er staan op BINGEL ook heel wat taken klaar: herhaling van de geziene leerstof (september tot nu).

Vraagje:

Willen jullie mij graag eens mailen als jullie dit gelezen hebben, zodat ik weet wie deze blog leest?

nikki.jordi@godepuzzel.be

Dan heb ik ook jullie mailadressen (want ik heb deze niet allemaal).


Alvast bedankt voor de correcte & vlotte respons!
Zorg goed voor elkaar!
Tot gauw,

juf Nikki


Reacties

  1. De taken zijn inderdaad afgewerkt, de mail heb je ondertussen van mij ontvangen.
    Nu zijn we nog bezig met de taken op Bingel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten