Mop van de dag! 23 maart 2020




“Een man hoort op straat toevallig hoe een stotteraar een jongetje de weg vraagt. 

“K ku ku kun j j jij m m me de w w we weg  n n naar h het sta sta stat station ve vertellen?”. 

Het jochie kijkt met grote ogen en rent dan weg. De man op zijn beurt wijst de stotteraar de weg. Even later ziet hij het knulletje bij een speelgoedwinkel staan. “Dat was helemaal niet netjes van je om weg te lopen. Je kunt zo’n man best gewoon de weg wijzen”, zegt hij tegen de knaap.

 “J J ja”, stamelt de kleine, “en d d da dan een k k knal v voor mijn k k kop k kr krijgen om omdat i ik h hem n n na nadoe z zeker!”




Positief nieuws vandaag:
Wuhan (de stad waar het virus losbrak) ontwaakt stilaan uit zijn lockdown.
Mensen mogen terug gaan werken.
Er is dus licht aan het einde van de tunnel. Gewoon volhouden!

PS : Vandaag werk ik het paasmandje af met mijn kinderen. Ik zet alles later deze week op de blog, zodat jullie ook ééntje kunnen maken.

Reacties