Belangrijke bief

Beste ouders,

Ik heb naar de meeste van jullie een e-mail gestuurd waarbij een belangrijke brief als bijlage werd toegevoegd.

Gelieve dit zeker aandachtig na te lezen en te laten weten aan mij of het lukt om de extra materialen te komen ophalen.

Aangezien we na de paasvakantie zullen starten met werkboek D van rekenen...is het belangrijk dat iedereen de juiste materialen komt ophalen.

Wat ligt er (bijna voor iedereen) klaar:

- werkboek D (rekenen)
- neuze-neuze-boekje: juiste werkwijze bij rekenopdrachten
- extra werkbladen taal
- bundel WO (de lente)
- sommige hebben hun taalboek B niet mee (nodig om teksten te lezen en vragen te beantwoorden in het werkboek van taal)

Verder heb ik een planning opgemaakt voor NA de paasvakantie (gedurende 2 weken). Hierbij wordt er elke weekdag 1 les rekenen en 1 les taal gemaakt door de kinderen. Op de planning staat duidelijk wat ze hiervoor nodig hebben & welke materialen ze zullen nodig hebben.

Werkwijze
Na de paasvakantie komt er elke weekdag op de klasblog extra informatie over de te maken lessen & kunnen de kinderen aan mij vragen stellen hierover (onduidelijkheden?).

Ik weet dat er bepaalde lessen zijn weggelaten (vb. cijferen: de deling). Dit is een bewuste keuze van mij, omdat ik graag zelf de uitleg van deze lessen (nieuwe leerstof) geef als we terug samen in de klas aanwezig zijn.

Alvast bedankt voor de vlotte samenwerking en tot gauw!
Mvg,
juf Nikki
 
 

Reacties