extra informatie WO

Goeiemiddag allemaal,

Jullie hebben van mij een werkbundel gekregen:

==> Wereldoriƫntatie

==> Daar is de lente!!!


Aangezien wij nog langer in ons kot moeten blijven (komende 2 weken), ben ik volop bezig met het opmaken van een nieuwe planning.

Deze planning zal ik via smartschool doormailen naar jullie (in het weekend).
Er komt eerst een planning voor week 1 (4 mei --> 8 mei) & dan later volgt een planning voor week 2 (11 mei --> 15 mei).


De werkwijze zal hetzelfde zijn: ik probeer zoveel mogelijk video's/filmpjes per dag op de klasblog te zetten.

Alleen zal ik af en toe een les taal of een les wiskunde vervangen door een les WO.
Dit zal gaan over de bundel van ' Daar is de lente'.

Maar daarover volgt dus nog meer uitleg... Je mag gerust deze bundel al maken, maar weet dat dit voorlopig niet meer verplicht is, aangezien er nog uitleg/tekst/filmpjes hierover op de blog zullen geplaatst worden.

Hou dus zeker jullie mailbox (smartschool) steeds in de gaten!

byebyeeeeeeee,

juf Nikki

Reacties