Nog 1 dag VAKANTIE

Dag allemaal!!!

Vandaag is het de laatste dag van deze vreemde paasvakantie!

Ik hoop dat jullie er samen met jullie gezin toch enkele leuke dagen van gemaakt hebben.
Met het mooie weer kon dit alvast niet stuk voor mij.

Morgen vliegen we er samen in!


Hoe gaan we dit SAMEN doen?

Elke weekdag maken jullie (volgens de planning) 1 les rekenen & 1 les taal.

1) Zorg dat je steeds het juiste materiaal dicht bij je hebt (vb. neuze-neuze-boekje, schrijfgerief, kladblad, ....)

2) Op deze blog zal ik elke weekdag video's (zie link per les op de blog) per les plaatsen. Op zo een video zul je mij zien 'les' geven over de te maken les.

3) Probeer goed mee te volgen (met de video) en natuurlijk zijn er oefeningen die je alleen kunt proberen.

4) Als je iets toch niet begrijpt, dan mag je mij zeker mailen (via smartschool).

5) Als je dan nog zin hebt, mag je de extra mag-oefeningen maken.

ps: vergeet niet om af en toe in de bundel 'lente' te werken (met hulp van internet!).

Tot morgen!!!

Afbeeldingsresultaten voor Smiley Kus7
juf Nikki

Reacties