Donderdag 14 mei 2020

Hallo allemaal,

Veel kijk- en werkplezier bij de lessen van vandaag.
In één van de video's krijgen jullie een vriendelijke zwaai van mijn kindjes.

Op de planning voor vandaag staat het volgende:

* Wiskunde: les 151 ==> Kloklezen (tot op 5 minuten)

https://www.loom.com/share/298ea0c7998b4356854917c74783b646

Gebruik hiervoor zeker het neuze neuze-boekje en denk goed na over de verschillende stapjes...

- uur = kleine wijzer
- minuten = grote wijzer

+ nadenken over voor/over het uur
+ nadenken over voor/na de middag (uren + 12 doen, minuten niet!)

* Taal: thema 9 les 6 ==> Begrijpend lezen ===> De ridder 

Ik heb het verhaal (zie kijk-en leesboek) voorgelezen, maar ik zou graag hebben dat jullie dit ook zelf lezen.

Vanaf morgen (vrijdag 15 mei 2020) ben ik tijdens de schooluren op school (klas L1)....maar ik blijf elke dag op de klasblog video's plaatsen.

Jullie krijgen dit weekend van mij een nieuwe planning (zie mail: smartschool).
Hou er rekening mee dat er enkel lessen gepland staan op maandag 18 mei & dinsdag 19 mei (de andere dagen zijn vrije dagen/feestdagen).


Reacties